środa, 5 lutego 2014

Prolog

                                                   Prolog.


No to zaczynamy.
Hej nazywam się Emily Jones, ale wolę jak zwracają się do mnie po prostu Em. Mam 17 lat i chodzę do liceum w New Yorku. Mam najlepszych przyjaciół na świecie, zawsze mi pomogą wyjść z dołka ale nie za często mają na to okazję. Mieszkam z mamą, tata wyprowadził się gdy miałam 10 lat i po prostu odszedł zostawiając mnie i mamę. Miałam do niego żal przez.... A no tak nadal go mam. Dzwoni od jakiegoś roku ,że chciałby naprawić kontakty pomiędzy mną a nim ale ja to odrzucam. Czemu ? Sama nie wiem, za bardzo skrzywdził mnie i mamę w przeszłości. Jest też jeden nowy chłopak w szkole który przeprowadził się z Kanady i ma na imię Justin Bieber. Wszystkie laski w szkole na niego lecą no i oczywiście Victoria. Ta dziewczyna nie ma wstydu. Przespała się już chyba z wszystkimi chłopakami w szkole a no poza nowym.
Ale to nie zmienia faktu. W szkole dziewczyny nazywają ją szkolną dziwką. Jest wredna i bezczelna. Zawsze chodzi ze swoją świtą czyli Carley i Carter ale to jej "chłopak" który nie zdał jeden rok. Postrach szkoły. Kapitan drużyny futbolowej.
Jedyna z nich to Carley mamy z nią dobry kontakt jest miła ale Vicki to jej przyrodnia siostra więc nie ma szans na to by odeszła od niej i przywitała się z nami.
  No nic to tyle co mogę wam na wstępie powiedzieć a moja historia właśnie się zaczyna.




Okey już jest prolog i co o nim sądzicie ? Piszcie w komentarzach :))

1 komentarz: